NAR EKŞİLİ KURU DOMATES


Merhabalar,
bir kermesten organik domates kurusu almıştım ekmek yapıp eklemeyi düşünüyordum,sonra bu mezeyi görünce fikrim değişti :) sevgili arkadaşım @kymzhavva instagram sayfasında paylaştı bu basit ve son derece lezzetli salata/mezeyi ,ben de denedim ve çok sevdim size de öneririm :)

MALZEMELER
  • 300 gram kuru domates
  • 1 çay bardağı ceviz kırığı
  • 1 çay bardağı zeytinyağ
  • 1 çay bardağı nar ekşisi (bol olunca güzel oluyor)
  • 1 tatlı kaşığı kekik 
HAZIRLANIŞI
  1. kuru domatesleri 30-40 dk kaynar suda bekletin ve süzün,daha sonra ufak ufak doğrayın
  2. nar ekşisi,zeytinyağ ve kekiği ekleyip karıştırın
  3. nefis mezeniz hazır servis tabağına alarak sunabilirsiniz
Bu salata yada mezeyi (ben meze demeyi tercih ettim:)) bir kavanoza koyup üstüne de yeterince zeytinyağ ekleyerek buzdolabında saklayabilirsiniz,kahvaltılarda yada yemeklerde tüketebilirsiniz.

Yorumlar