HALLEY PASTA


Merhabalar:)
uzun zamandır denemek istediğim bu tarifi pek çok sayfada gördüm araya başka malzemeler girse de temeli aynı
bende son olarak portakal ağacında gördüğüm tarifle denedim orada çikolata eritip üzerine dökülmüştü ben çikolata sos kullandım

1 paket halley bisküvi (10 adet )
2 poşet kremşanti
2 su b. soğuk süt
yarım su b. dövülmüş fıstık ( ben ekledim ceviz veya fındık da kullanabilirsiniz)
üstüne çikolata sos (hazır kullandım)

kremşantiyi sütle çırpın
halleyleri iri parçalar halinde kırın ve ekleyin karıştırın
karışımı streç serdiğiniz bir kaba döküp düzeltin ( kabın şekli size kalmış yuvarlak uzun kare evinizde ne varsa olabilir)
üstüne fıstığın bir kısmını serpin ve streçin kenarlarını içe doğru kapatın
bu şekilde 1 gece dondurucuda bekletin
ertesi günü servis tabağına ters çevirerek çıkarın streci alın
üstüne çikolata sosu dökün ve kalan fıstıkla süsleyin
dilimleyerek servis edin
afiyet olsun...
not: artan pastanızı dilimleyip kapaklı  bir dondurma kabına koyarak dondurucuda muhafaza edebilirsiniz

Yorumlar