ÇİKOLATA KAPLI VİŞNELER


Selam,
biliyorum vişnenin mevsimi geçti diyeceksiniz ama bunu paylaşmadan edemezdim :) bu fikir burada dursun belki seneye yaza yaparsınız ne dersiniz ?
Uzun zaman önce pinterest de görmüştüm bu fikri, hatırladığım kadarıyla orada beyaz çikolata ile yapılmıştı, ben frambuazlı çikolata kullandım ama devamında bitter çikolatalı da yapmayı planlıyorum :)
Bu çikolataları eve gelen dostlarınıza kahve yanında ikram edebilirsiniz, veya arkadaşlarınıza giderken yanınıza alabilirsiniz onlar için hoş bir hediye olabilir.
Peki nereden çıktı bu vişneli çikolatalar derseniz ,yaptığım vişne likörü nü şişeye boşalttım kalan taneleri ne yapsam diye düşününce birden bu fikir gözümde canlandı :) iyi ki yapmışım benim çok hoşuma gitti doğrusu umarım beğenmiş sinizdir yorumlarınızı bekliyorum sevgiler..


30-40 adet vişne için 300 gram çikolata kullandım

bitter, sütlü yada beyaz hangi çikolatayı isterseniz kullanabilirsiniz

300 gram eritmeye uygun çikolatayı benmari usulü eritin

yıkanmış vişneleri (saplı olacak) teker teker erittiğiniz çikolataya bulayın (bu işlemi seri şekilde yapın ki çikolata donmasın)
tezgaha yağlı kağıt serin ve çikolataya buladığınız vişneleri kağıda dizin
çikolata donana kadar el sürmeyin
çikolata donduğunda yenmeye hazırdır şekerliğinize koyabilir yada poşetleyip hediye götürebilirsiniz afiyet olsun

Yorumlar