LAVAŞ CİPS

Selam,
benim gibi abur cubur atıştırmayı seviyorsanız şiddetle öneririm :)
uzun süredir pek çok yemek sitesinde rastladığım lavaş cipsi sonunda denemeye karar verdim, kendi sevdiğim baharatları ekleyerek yaptım sizler de damak tadınıza göre baharatları ayarlayabilirsiniz

MALZEMELER
  • 2 adet lavaş ( ben hazır kullandım siz dilerseniz kendiniz de yapabilirsiniz)
  • 3 çorba kaşığı zeytinyağ
  • 1 er çay kaşığı kuru nane, kekik
  • 1 fiske acı kırmızı toz biber (çocuklar için yapıyorsanız eklemeyin)
  • 1 fiske tuz (arzuya bağlı)
  • yağlı kağıt
HAZIRLANIŞI
  1. lavaşları dilediğiniz büyüklükte üçgen şekilde kesin
  2. zeytinyağ ve baharatları bir kasede karıştırın
  3. fırın tepsisine yağlı kağıdı serin
  4. kestiğiniz lavaşları baharat ve yağ karışımına atıp elinizle güzelce karıştırın ve tepsiye dizin
  5. 170 derecede ısıtılmış fırına verin ve renkleri dönüp kızarmaya başlayınca fırından alın (fırına göre süre değişebilir yaklaşık 15 dakika)


cipsleri yoğurt veya başka bir dip sosla servis edebilirsiniz

NOT: cipsiniz artarsa ki sanmıyorum :) temiz bir buzdolabına poşetinde muhafaza edebilirsiniz

AFİYET OLSUN

Yorumlar