MAGNOLİA PUDİNG

Merhabalar,
son günlerde sitelerde meşhur olan bu tatlıyı birde ben deneyeyim dedim:) yapımı basit ama çooook lezzetli mutlaka deneyin derim
internetde pek çok tarife baktım birbirinden farklı tarifler arasında kafam karıştı mesela pudingi evde hazırlanan var, hazır pudingle yapılan var,pasta kremasıyla yapılan var, çileklisi muzlusu gibi örnekleri var orjinal tarif muzlu oluyor
bende ana malzemelere sadık kalarak kendime göre uyarladım
benim kullandığım bardak ölçüleriyle 8 bardak puding çıktı sevgiler.

malzemeler
  • 1 litre süt
  • 1 yumurta sarısı
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 3 çorba kaşığı nişasta
  • 2 çorba kaşığı un
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket krema (200 ml)
  • 1 paket bebe bisküvisi
  • 2 adet dilimlenmiş büyük boy muz
yapılışı
  1. bisküvileri robot dan geçirip ufalayın
  2. sütü, yumurtayı, şekeri, nişasta ve unu bir tencereye alıp tel çırpıcı ile karıştırın ve ocağa alın, sürekli karıştırarak koyu muhallebi kıvamında pişirin, vanilyayı ekleyip karıştırın ve ocaktan alın
  3. puding ılıyınca içine kremayı ekleyip çırpın, pürüzsüz bir karışım olsun
  4. cup yada bardakların dibine biraz bisküvi koyun, kenarlarına muz dilimleri yerleştirin, pişirdiğiniz pudingden ekleyin tekrar bisküvi, puding, muz sıralamasıyla cupları tamamlayın (cupların büyüklüğüne göre sıralamayı ayarlayın en üstte bisküvi olsun)

pudingleri buzdolabında soğutun
afiyet olsun..


not: ben pudinglerin üstünü streçleyip 1 gece dolapta beklettim tam anlamıyla soğudu süper oldular :)

Yorumlar