NUTELLALI MİLKSHAKE


Selam,
bugün kendinize şöyle nefis bir milkshake hazırlayın ve günün tadını çıkarın:)
çocuklarınız da severek içeceklerdir eğer çocuklar için yapacaksanız içine kahve koymayın

2 su bardağı soğuk süt
3 dolu yemek kaşığı nutella
1 yemek kaşığı toz şeker
1 tatlı kaşığı nescafe
1-2 parça buz (arzuya bağlı)

bütün malzemeleri blendra alıp iyice çırpıyoruz homojen bir karışım elde ediyoruz
milkshake i uzun bir bardağa dolduruyoruz
evde varsa pipet ile servis ediyoruz
afiyet olsunnn

4 yorum:

  1. Çok güzel oldu ama sanki nutellası birazdaha az olsa daha iyi olabilirdi. Günümü kurtardığınız için teşekkürler :) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğinize sevindim ,daha az da olabilir tabi ki damak zevki ama nutella sever biri olarak bence normal bir ölçü fazlası olur azı olmaz :) sevgiler

      Sil
    2. Haklısınız :) Ben Nutellayı seven biri olarak bana birazcık fazla geldi. Dün Nutellayı 2 yemek kaşığı şeklinde koydum , hem arkadaşım hemde ben bayıla bayıla içtik. :))

      Sil
    3. arkadaşınıza ve size afiyet olsun ilginiz için teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum yapmak isteyen fakat google hesabı olmayanlar, anonim seçeneğini kullanarak yorum yazabilirler.
Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.

Haftanın popüler tarifleri